wtorek, 11 września 2012

TAG: 7 faktów o mnie

Zostałam otagowana przez Marikę. Kochana bardzo Ci dziękuję:*


ZASADY:
-otagować 15 osób
-ujawnić 7 faktów o sobie
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu


Tag krąży już dosyć długo więc bardzo ciężko było znaleźć aż 15 blogerek, które jeszcze na niego nie odpowiadały. Ale udało się i otagowane przeze mnie zostały:
1. Lagoena
2. Mysia M
6. Lea X.
9. Femme
10. Aga

7 faktów o mnie:

1. Kocham jeść, mimo to nie lubię i zbytnio nie umiem gotować. Wolę jeść na mieście lub gdy ktoś dla mnie gotuje.

2. Jestem perfekcjonistką, ale do tego jestem kompletnie leniwa i mam "słomiany zapał", dlatego jeśli nie umiem zrobić czegoś najlepiej nie robię tego wcale ;)

3. Jestem bardzo sentymentalna. Często wspominam z TŻ wspólną przeszłość, np. sylwestra kilka lat temu, czy wypad do kina (ja gadam, a on udaje że słucha ;D).

4. Bardzo łatwo się wzruszam. Standardowo na "Titanicu" czy "Szkole Uczuć", ale bardzo lubię też filmy wojenne. Gdy oglądam kolejny raz ten sam film potrafię zacząć płakać na kilka minut przed wzruszającą sceną.

5. Moim marzeniem jest mieszkać na przedmieściu, mieć kilka kur, grządki ze szczypiorkiem, pomidorami, marchewką itp.

6. Strasznie boję się nie tylko pająków, ale też różnego rodzaju owadów. Nie lubię gdy w moim pobliżu coś łazi. Akceptuję tylko biedronki mimo, że gryzą ;)

7. Kocham zwierzęta. Praktycznie wszystkie prócz dzikich szczurów. Największą sympatią darzę psy i konie. Kotów się trochę boję - są nieprzewidywalne, może dlatego, że nigdy nie miałam kota i nie rozumiem ich natury?




11 komentarzy:

  1. Ooo ale super, dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, chociaż zostałam otagowana kilka dni temu przez jedną osobę już :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ale odpowiadałam już na ten tag, więc zapraszam do lektury: http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/08/tag-x-3.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, ale już odpowiadałam :( tutaj są moje odpowiedzi http://hair-and-food.blogspot.com/2012/08/tagi-10-pytan-i-7-prawd-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za TAG. :) Niebawem coś "naszkryfię". ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne fakty dotycza mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Mam juz trochę zaległości z tagami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. w kilku kwestiach mam tak samo :) tez jestem perfekcjonistką i uwielbiaaam jeść! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie bardzo podobnie, poza punktem 5 :) potrafię się wzruszyć nawet na reklamie! ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każdy komentarz.
Spam będzie usuwany.