wtorek, 25 września 2012

Kosmetyki Eveline w Biedronce

Witajcie kochane!
Przynoszę wieści z ostatniej chwili. Gdy byłam na zakupach w biedronce pani wykładała kosmetyki. Są żele pod prysznic z Luksji i AXE, kosmetyki Schwarzkopf i właśnie Eveline. Lakiery, odżywki, błyszczyki, tusze do rzęs, jakieś cienie i chyba płyny micelarne.

Ja oczywiście nie mogłam się zdecydować ;)

 Trochę przekłamane kolory :(

Od lewej:
570 - fuksja, wykończenie kremowe
604 - piękny koralo-różo-pomarańcz, z drobniutkim ledwie dostrzegalnym shimmerkiem, na paznokciach pewnie będzie kremowy
496 - nudziak, wykończenie kremowe
495 - English Rose, wykończenie identyczne jak 604 :)

Jeśli chodzi o inne kolory to był jeszcze szarak, chyba ze 2 odcienie czerwieni i wściekły róż, który odpuściłam, ponieważ mam inne lakiery w tym kolorku. Lakiery mają pojemność 12 ml, nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają  toluenu, formaldehydu ftalanu dwubutylu i kamfory. Do tego kosztują po 4.99 zł za sztukę!

Jeśli jesteście zainteresowane polecam się przejść do biedronki. Lakiery znikały w ekspresowym tempie ;)

11 komentarzy:

  1. Jutro czeka mnie wyprawa do biedronki :)) a podkłady Eveline w zestawach tez były? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć :) na razie jednak się wstrzymam z lakierami, mam za dużo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. 495 swietny :) o ! Sa juz w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go dzisiaj na paznokciach ;D W przypadku tego odcienia musiałam położyć 3 warstwy, ale ja maluję b. cienko. Więc jak ktoś daje grubiej to pewnie 2 by wystarczyły. Szybko schnie :)

      Usuń
  4. skusiłabym się na 496, ciekawe jak kryje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. skuszę się na 495 :)

    zapraszam na rozdanie
    http://lewinkabloguje.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że muszę się wybrać, na szczęście biedronkę mam niemal od blokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie te lakiery nie powalily jakością ale co im muszę oddać- długo nie wysychają w buteleczce.
    piszesz mądrze, z sensem. Podoba mi sie ten blog. z pewnością będę tu częściej zaglądać, bo można wiele ciekawych rzeczy się dowiedzieć ';-))
    dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło, jeśli zrobisz to samo, myślę, ze u mnie znajdziesz też coś dla siebie. buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłam się na nudziaka. Jak za tę cenę uważam, że są to lakiery warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każdy komentarz.
Spam będzie usuwany.