środa, 5 września 2012

Dwa warkocze duńskie + kok

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować moją wczorajszą fryzurę:

Po obydwu stronach głowy zrobiłam warkocze duńskie i złączyłam je w kok. Nie, nie mam takich gęstych włosów - w środku jest wypełniacz z H&M (nie używam w tym celu popularnej skarpety ponieważ byłby niezły ZONK gdybyśmy musiały poprawić fryzurę w obecności innych osób, dlatego dla własnej wygody postanowiłam zainwestować 6.90 zł ;)).
Moim zdaniem całość prezentuję się baaardzo elegancko i śmiało możemy zrobić sobie taki koczek na jakieś wyjście. Należałoby go wtedy utrwalić lakierem. Żałuję, że nie uczesałam się tak na studniówkę, ale wtedy nie byłam jeszcze włosomaniaczką ;D i miałam inny kolor włosów ^^

Jak wam się podoba? :)

15 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten kok!!
    jest świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie fryzurki. Sama planuję sobie taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda to ślicznie!;)
    mam problem ze zrobieniem takiego koka ponieważ mam wycieniowane włosy i strasznie wypadaja z fryzurki, cięzko jest zawinąć je na wypełniacz:(
    Obserwuje bloga i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również są wycieniowane. Tylko ja nie zawijam ich na wypełniacz, tylko robię kucyka, nakładam wypełniacz i zawijam włosy tak by go zakryć :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna i elegancka fryzura :) Sprawie sobie taką jak mi włosy odżyją i odrosną trochę.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam dzis taka jest prosta jeszcze lepiej wyglada klosem dobieranym

    OdpowiedzUsuń
  6. First of all I want to say wonderful blog! I had a quick question which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your mind before writing. I have had a hard time clearing my thoughts in getting my thoughts out there. I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Appreciate it!

    My web-site; master cleanse weight loss (http://pastoral.usb.edu.bo)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you, I have recently been looking
    for information about this subject for a while
    and yours is the best I have found out till now.
    But, what in regards to the conclusion? Are you
    sure concerning the supply?

    my page; summer jobs

    OdpowiedzUsuń
  8. I'd like to find out more? I'd like to find out some additional information.



    my site - acid reflux remedies

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The overall look of your website is excellent, let
    alone the content!

    My weblog - master cleanse Weight loss (filmpreviews.tv)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każdy komentarz.
Spam będzie usuwany.